Saturday, 3 August 2013

RAMADHAN :'(

Assalamualaikum... Haiii.. Hmmm.. Ramadhan??? Bakal meninggalkan kita... :'( Masjid sekarang dah makin berkurangan ahli jemaah nya... Malah shopping complex bertambah penghuninya... Mungkin mereka sedang sibuk menyediakan persiapan raya sehingga melupakan yang ramadhan belum lagi ke penghujungya..

Tak salah kalau kita nak ber shopping... Tapi apa salahnya kita kejar akhirat dulu... Haaa kalau tak pon... Shopping masa siang... :) Tapi dah shopping masa siang tu yang wajib jangan dilupakan.. Hikhik.. Ni cuma cadangan Qilaa je... So disebelah malam boleh pergi terawih... Baju dapat terawih pon dapat... Haaaa kan elok macam tu...

Awak awak yang comel dan handsome tu .. Jangan laa marah.. Qilaa sekadar memberi cadangan supaya semuanya seimbang... :) Cuba awak semua keluar dalam pukul 12 tgh hari..Lepas tu shopping shopping shopping.. Solat solat solat tup tup dah magrib.. Haaaa boleh laaa berbuka dan singgah di mana mana masjid atau surau untuk terawih sebentar.. :) Memang tak wajib tapi tu akhirat kan??? Haaa pikir pikir kan laaa sayang semua... :)

So ???? Renung renungkan selamat beramal...

Published !

2 comments:

HERE ! I'M ALWAYS COUNT THIS !