Monday 24 June 2013

MAK AYAH TERSAYANG !

Assalamualaikum.. And hai.. :) Okayyy... Now about my parents pulak... Tanpa mereka siapalah kita ni kann.. Oaky let's start...

Firtsly about my father... Nama dia Ismail bin Mohd Nor... Kerja sebagai seorang polis yang berpangkat Kopral.. :) Dia memang super hero Qilaa yang tiada tandingannya... Sometimes dia boleh jadi seorang yang garang , kelakar , dan juga ustaz... Mungkin juga dia seorang yang sangat pandai mengawal kewangan keluarga dan disebabkan itu apa yang keperluan tidak penting kami tidak dibenarkan membeli.. Tapi kalau bab peljaran... Hah .. Takpayah cakap.. Laju je dia settlekan.. Hihi.. I love my dad so much... Semoga Allah terus panjangkan umur dia dan sentiasa berikan kesihatan yang baik untuk dia...  Amin.. :)

Next , Khairiah Binti Mansor nama diberi.. Itu lah nama yang indah seperti rupanya juga... Itu lah mak Qilaa... :) Dia seorang suri rumah tapi dalam masa yang sama dia jadi "baby sitter" ... Kalau nak dekat dekat puasa ni.. Haaa mula lah dia busy buat kuih raya untuk dijual di bazar.. Tak boleh duduk diam.. Hihihi.. :) Mak biasalah kannn.. Seorang sahabat , seorang pendengar , bff , dan segalanya untuk Qilaa... Tak boleh hidup kalau mak tiada di sisi.. Kalau nak diceritakanpengorbanan seorang ibu.. Sampai bila bila takkan sudah... Hehe.. :) 

Ya Allah , semoga Kau panjangkan umur mereka berdua
Kau berikan lah kesihatan yang baik untuk mereka
Kau kurniakan lah rezeki yang murah
Kau haramkan lah neraka bagi mereka..
Amin Ya Rabbal Al Amin.. 



Sweet Couple ! Publish




4 comments:

  1. ea betol..
    tanpa mereka siapa lah kita..
    sentiasakan doa untuk mereka ea dear..
    <3
    tumpang gembira
    :)

    ReplyDelete
  2. sure.. :) terima kasih cik yuyu.. :)

    ReplyDelete

HERE ! I'M ALWAYS COUNT THIS !